Concello2

Con motivo da próxima celebración das Eleccións ao Parlamento de Galicia, que terán lugar o domingo, día 18 de febreiro de 2024, infórmase que procede a realización das tarefas necesarias para que o Censo Electoral se axuste á realidade, consonte ó disposto pola lexislación vixente.

A tal fin, se sinala como prazo de exposición pública das listaxes do Censo Electoral o comprendido entre os días 1 e 8 de xaneiro de 2024.

A consulta e eventual reclamación contra as referidas listaxes efectuaranse na Casa do Concello, de luns a venres, en horario de 09:00 horas ata 14:00 horas.

Para calquer aclaración ou información adicional sobre o particular, pódese comunicar telefónicamente cos números: 900 343 232 e 981 21 74 39.

Attachments:
Download this file (Bando Censo.pdf)Bando Censo.pdf