Co gallo da celebración das Festas de San Cristovo, do 7 ó 10 de xullo, o Concello de Negreira informa da prohibición do acceso rodado e mailo estacionamento en toda a Praza do Concello, a partir do xoves ás oito da mañá. Debido á montaxe de escenarios e maila infraestructura paralela, faise necesario non aparcar en todo o recinto.

Asemesmo, informase que a parte final da rúa de Castelao (zona Centro de Saúde e contorna do IES), tamén permanecerá cortada á circulación, agás residentes, Garda Civil e Urxencias sanitarias.

Programa

Xoves 7.- A partir das 23:00 horas, espectacular verbena coas orquestras Panorama e París.

Venres 8.- Dende as 11:00 horas pasacalles coa charanga MeKánica.  Ás 13:00 h concerto da Banda Ateneo de Negreira, na rúa do Carme (diante da Casa do Concello). Sesión vermú charanga Mekánica.

Pola noite, verbena coas orquestras Aché e Fania.

Sábado 9.- Ás 12:00 horas, misa cantada na Capela do Cotón, na honra a San Cristovo e procesión motorizada. Pasacalles co grupo Os Viqueiras de Ordes. Xantar de confraternidade no Refuxo de Cobas.

Pola noite, verbena cos grupos Triunfo e Alkar.

Domingo 10.-   XII Feira Cabalar, na chaira a carón do IES Xulián Magariños, organizada pola Asociación Cabaleiros de Negreira.

Ás 10.30 h. horas saída da ruta

11.30 h. Concurso social de saltos

13:00 h. Chegada da ruta cabalar

14:30 h. Xantar

16.30 h. Concurso de enganches, en categorías: sulky; limoneras; troncos; cuartas.

18:30 h. Gran Ximcana, con premios aos tres mellores xínetes.

19:30 h. Entrega de trofeos

Haberá servizo de cantina e polbería.

Attachments:
Download this file (feira_cabalar06.pdf)feira_cabalar06.pdf