BANDO DE ALCALDÍA

DON MANUEL ÁNGEL LEIS MÍGUEZ, ALCALDE DO CONCELLO DE NEGREIRA (A Coruña)

Comunico a todos/as os/as veciños/as, que ante a incidencia de casos producidos nos últimos 14 días polo Covid 19 neste termo municipal, e trala xuntanza mantida coa Consellería de Sanidade, informase que a nosa situación é de risgo MEDIO-ALTO, o que conleva a:

-Movilidade reducida ó límite do noso Concello coa área de Santa Comba e Mazaricos.

-Peche as 17.00 da hostelería e restauración, así como un aforo de 30% interior e 50% en terrazas dos mesmos.

-Reunións de 4 persoas máximo.

Ademáis, o Concello decidiu adoptar as seguintes medidas a prol de ter un maior control da situación de cara a estas datas de Nadal:

1ª SUSPENDER TODAS AS ACTIVIDADES CULTURAIS E DEPORTIVAS PREVISTAS.

2ª SUSPENDER TODAS AS ESCOLAS DEPORTIVAS E CULTURAIS.

3ª PECHE TEMPORAL DAS INSTALACIÓNS DEPORTIVAS.

Este Concello de Negreira tamén quere recordar a toda a veciñanza que é imprescindible cumprir as recomendacións das autoridades sanitarias para previr e evitar a transmisión do Covid-19:

-        Usar máscara, que é obrigatorio en tódalas circunstancias.

-        Lavar as mans con frecuencia ou usar as solucións hidroalcohólicas.

-        Evitar as aglomeracións, reunións e actos sociais.

-        Se presenta síntomas (febre, tos, dor de cabeza, perda de olfato e gusto,…) quedar na casa e contactar vía telefónica co médico de atención primaria.

O concello pide á veciñanza que continúe colaborando na loita contra o virus e siga as recomendacións do Ministerio de Sanidad, Consellería de Sanidade e do Concello de Negreira.

No caso de ter algún síntoma contactar co teléfono de información para a cidadanía

Para máis información www.coronavirus.sergas.gal

Negreira, 17 de decembro de 2020.

O alcalde

Manuel Ángel Leis Míguez