ayto negreira contrapicado izquierdo

Co gallo da próxima celebración das Eleccións ao Parlamento Europeo, o vindeiro 9 de xuño, infórmase á veciñanza de Negreira que procede a realización das tarefas necesarias para que o Censo Electoral se axuste á realidade, consonte ó disposto pola lexislación vixente.

A tal fin, sinálase como prazo de exposición pública das listaxes do Censo o comprendido entre os días, luns 22 e luns 29 de abril de 2024.

A consulta e eventual reclamación contra as referidas listaxes pode efectuarse nas oficinas municipais, na Casa do Concello, en horario de 09:00 a 14:00 horas, de luns a venres. Para calquera outra aclaración ou información adicional, a cidadanía pode comunicarse cos seguintes números de teléfono: 900 343 232 e 981 217 439.

Attachments:
Download this file (Bando.pdf)Bando.pdf