Os Servizos Sociais do Concello de Negreira informan dos requisitos para participar no Programa de Termalismo Social do Imserso para a nova convocatoria.

Establécense dous prazos para a presentación de solicitudes:

Para participar no proceso de adxudicación de praza:

1.     Para as quendas dos meses de febreiro a agosto, ambos inclusive: ata o día 10 de xaneiro de 2024.

2.     Para as quendas dos meses de setembro a decembro: ata o día 15 de maio de 2024.

Para a súa inclusión na Lista de Espera de prazas, para cubrir as prazas que vaian quedando vacantes por renuncias ou outras circunstancias:

1.     Para as quendas dos meses de febreiro a agosto, ambos inclusive: ata o día 14 de maio de 2024.

2.     Para as quendas dos meses de setembro a decembro: ata o día 15 de novembro de 2024.

Sen prexuízo de que as persoas solicitantes poidan formular a súa solicitude nos prazos e termos establecidos anteriormente, coa finalidade de simplificar trámites, remitiranse comunicacións singulares a todas as persoas solicitantes que, reunindo os requisitos da convocatoria do ano anterior, os seus expedientes estean completos.

Máis información nos Servizos Sociais do Concello de Negreira.