Logo escola

A Escola Municipal de Música de Negreira (EMMN), presenta o horario das materias grupais do curso 2023-2024 e os días en que están na escola os profesores de instrumento para as clases individuais. Como novidade para o vindeiro curso, contaremos cun novo conxunto, de Combo de música moderna.

O horario exacto das clases de instrumento darase o venres, día 15 de setembro, ás 18:00 horas, sendo a data fixada para a presentación do curso no auditorio da Casa da Cultura.

Matrícula

O prazo para renovar a matrícula comprende dende o 23 de xuño ao 6 de xullo de 2023. E para o novo alumnado, vai dende o 7 de xullo ata o 8 de setembro de 2023. De forma presencial no Rexistro Xeral do Concello, ou de forma telemática, a través da sede electrónica do Concello de Negreira.