O traballo realizado durante o presente curso pola aula de infantil A do Colexio do Coto, cos nenos e nenas de 4 anos, vén de vela luz coa exposición fotográfica ¨Os ceos de Negreira¨, a cal pódese ver ata o 15 de xuño, na pranta baixa do Centro Sociocultural.

A súa mestra, Sandra Maceira, agradece a colaboración das familias sen as cales sería imposible levar a cabo este proxecto que contounos en qué consistiu: «Durante todo o curso, cada nenos levou para a súa casa unha cámara de fotos durante unha semana e, necesitaban sair cos seus pais a facer fotografías dos ceos de Negreira como eles quisexen, sempre e cando se visen os ceos». Coa recopilación de todo ese material elaborouse a mostra, imprimindo as imaxes nun tamaño grande, e hainas espectaculares e maravillosas que recomendamos pasen a velas», segundo indicou en Radio Negreira.

A inauguración da mostra contou coa presenza da concelleira de Educación e Servizos Sociais, María Jesús Veiga Hortas, quen cualificou de «agasallo» todo o traballo realizado «enchendo de cor, de vida e, que de paso imos a saber a aprender moito da súa experiencia».