O alcalde, Manuel Ángel Leis Míguez, representou a Negreira este pasado sábado na sexta gala dos Premios Youtubeiras, a correspondente ao ano 2022 e celebrada na localidade de Carballo. O premio rede galardoa a cancel A Lobeira today e, o premio do Público foi para o vídeo Bembibre coas Tanxugueiras, obra de Xabi Gómez.

Ademais, o galardón á Canle recoñeceu a Toxío, mentres que o de Youtubeira/o do ano foi para Neeumatiko e o de Youtubeira/o revelación recaeu en Histérikas histórikas. E o galardón ao mellor vídeo foi para Eduardita, de Piratas sne parche , mentres que a canle Falemos do Reino de Galicia conseguiu o premio Calidade Lingüística e Pinguado-Laura Veiga fíxose co galardón Pioneiro.

Youtubeiras é unha iniciativa organizada polos servizos de normalización lingüística dos concellos de Ames, A Baña, Carballo, O Grove, Moaña, Negreira, Pontevedra, Rianxo, Ribadeo, Rois, Santiago de Compostela e Teo, das universidades da Coruña, Santiago e Vigo e da Deputación da Coruña.

Saber máis: https://bit.ly/3kNaDJz