Foto nova concurso

O Concello de Negreira promove en colaboración co Centro de Información á Muller (CIM), o I Concurso fotográfico “Día da muller rural de Negreira”, co gallo da celebración, o sábado 15 de outubro do día internacional da muller rural, co que se busca reivindicar o papel da muller, recoñecéndose o seu papel e contribución na promoción do desenvolvemento agrícola e rural, mellora da seguridade alimentaria e a erradicación da pobreza no rural.

O obxectivo é facer partícipes ás persoas para que fagan chegar as súas instantáneas, nas que as mulleres deben ter un papel protagonista. Está dirixido a profesionais e afeccionados á fotografía, residentes en España, e poderedes gañar un vale de 100 € para consumir no comercio local de Negreira.

A continuación, expóñense as Bases do I Concurso fotográfico “Muller rural” do Concello de Negreira, en adiante, o Concurso.

Datos adxuntos: