O Concello de Negreira conta cun novo vehículo policial todoterreo híbrido enchufable e co distintivo medioambiental ECO. Trátase dun modelo Mitsubishi Eclipse trala súa adquisición con fondos municipais por un importe de 39.364,58 euros, a través dun proceso de contratación pública.

O novo vehículo foi entregado hoxe polo alcalde, Manuel Ángel Leis Míguez, acompañado pola primeira tenente de alcalde, María del Mar García Vidal, e os concelleiros Teresa Duro Leis e Adolfo Manuel Barbosa Pérez; cando aos catro axentes adscritos ó servizo da Policía Local de Negreira. O novo vehículo tipo SUV que vén a suplir ao actual vehículo en aluguer, “era unha necesidade que tiña o Concello para o correcto desempeño das funcións diarias dos axentes”, segundo salientou o alcalde.

As súas funcións serán as propias que desempeña o corpo policial coma protexer ás autoridades locais, ordenar, regular, sinalizar, denunciar infraccións e dirixir o tráfico no ámbito das súas competencias dentro do territorio municipal.