fibra-optica-neutra-negreira.png

A fibra óptica neutral galega chega a Negreira no mes de febreiro con importantes vantaxes para usuari@s de datos e telefonía, grazas ao despregamento dunha rede ultrarrápida de fibra óptica. Segundo adiantou a empresa promotora deste proxecto, Rede Aberta, nunha primeira fase a rede estáse despregando na vila e xa chega nestes momentos ó 50% do núcleo urbano, para en fases posteriores continuar polo rural.

Rede Aberta é un proveedor de solucións e un operador neutro de telecomunicacións galego, cunha rede aberta a todos os operadores que ofrece tecnoloxía punta e servizo de alta calidade. O seu director xeral, Pere Antentas, aludía ás vantaxes desta rede durante a presentación na Casa do Concello en canto a que dixo: “hai ventajas muy claras, ya que hai operadores pequeños que antes no tenían entrada, sobre todo autónomos, que pueden utilizar sus servicios con nuestra red.

Qué beneficios ofrece? Pues da oportunidades de negocio en concellos donde haya una persona que tenga dotes comerciales y otra que tenga dotes de informático, porque está red neutra va equipada con electrónica con lo que no tienes que ser un ingeniero de telecomunicaciones o un ingeniero informático para ser operador de telecomunicaciones”, afirmou Pere Antentas.

Tamén ofreceuse a buscar solucións para aquelas aldeas que teñan máis dificultades para o acceso a Internet, e lembrou que existe unha liña de subvencións da Amtega precisamente para facilitar o acceso ás novas redes ultrarrápidas para profesionais como explotacións gandeiras, aloxamentos ou empresas no rural.

fibra-optica-neutra-negreira-FOTO2.png

E ao mesmo tempo que Rede Aberta traballa no despregamento na vila de Negreira, para o cal sinalou Tania Fraga Cores, coordinadora do proxecto, agardan empezar a dar servizo a mediados de febreiro; tamén están continuando cara A Baña para despregar fibra óptica polos lugares que atravesan, ata chegar a Santa Comba.

Pola súa banda, o alcalde de Negreira, Manuel Ángel Leis Míguez, congratulábase deste proxecto e sinalou “é vital de necesidade para moitos negocios e particulares, pois tíñamos unha necesidade imperiosa de contar con este servizo fundamental”, ao tempo que agradeceu o rápido despregue realizado por Rede Aberta.

Podes obter maior información do servizo en: www.redeaberta.gal ou no enderezo electrónico: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo. ou chamando ó número de teléfono: 881 505 114.