O departamento municipal de Servizos Sociais comunica que ata o día 21 de febreiro, a veciñanza pode solicitar a participación no programa de fisioterapia e podoloxía, con atención gratuita nos domicilios dos beneficiarios, dirixido a persoas maiores dependentes ou con discapacidade (recoñecida pola Xunta), e con mobilidade reducida.

Máis información e solicitudes, no departamento municipal de Servizos Sociais. Teléfono de atención: 981 885 381. O comezo está previsto para o mes de marzo.

Este programa de fisioterapia e podoloxía a domicilio para persoas maiores dependentes, ou con discapacidade, ou mobilidade reducida do noso concello, está subvencionado pola Deputación da Coruña e mailo Concello de Negreira.