O Concello de Negreira felicita as presentes festas de Nadal cunha postal que mostra unha imaxe nocturna da Pontemaceira, iluminada con motivo da declaración dun dos pobos máis bonitos de España, o 1 de agosto de 2020. A postal de Nadal atópase en todos os soportes dixitais nas RRSS como Facebook; Twitter e Instagram.

Así pois, o alcalde de Negreira, Manuel Ángel Leis Míguez, felicita ás festas á veciñanza, visitantes e a tódalas administración; en nome da Corporación Municipal dende un dos monumentos emblema e máis visitados de Negreira, que é a porta de entrada dos peregrinos que percorren o Camiño de Fisterra e Muxía.

Bo Nadal e próspero ano 2022 desexámosvos a todos os veciños e veciñas, así como a todas persoas que visitades Negreira.