Fonte Seca.jpg

Infórmase á veciñanza de Negreira e comarca, ca este domingo 24 de outubro, a Asociación Fonte Seca da Baña, promove polas rúas de Negreira unha manifestación contra os parques eólicos abusivos que comezará ás 11.30 horas na zona da avenida das Brañas, e que logo seguirá pola rúa da Cachurra, a Carreira de San Mauro até o Campo da Feira, e dende alí, voltará pola Carreira hacia a avenida de Santiago, a Fonte do Carme, o Camiño Vello e entrada á praza do Concello, onde rematará o percorrido da mesma coas intervencións para amosar a disconformidade da poboación coa implantación masiva de parques eólicos na comarca de Barcala.

Por este motivo, lémbrase que a circulación de vehículos verase afectada ao paso da manifestación polas rúas anteriormente citadas durante o tempo de duración da mesma. A autorización da Subdelegación do Goberno da Provincia de A Coruña indica que a concentración rematará ás 14.00 horas.