corporacion municipal negreira xuno21

A sesión de carácter extraordinario do Pleno da Corporación Municipal de Negreira celebrada este luns, día 7 de xuño, serveu para a toma de posesión dos novos concelleiros/as quenes xuraron o seu cargo como edís electos e de pleno dereito.

Teresa Duro Leis, número 8 da candidatura do PSdeG-PSOE sustitúe a María Josefa Vázquez Alende, trala súa renuncia. Pasará a formar parte da Xunta de Goberno Local como cuarta tenente de alcalde e asume as áreas de Educación e Sanidade, dentro do organigrama do Goberno Municipal, amén de ser designada como representante municipal nos Consellos Escolares.

Juan José Noya Rodríguez, número 7 da candidatura do PPdeG sustitúe a María González Gómez.

Ambos recibiron a benvida do alcalde, Manuel Ángel Leis Míguez quen desexoulles o mellor «e que traballades polos veciños, e é importante que na política haxa relevos». Pola súa banda, o portavoz do Partido Popular, Rubén Suárez, deulle a benvida «a esta batalla dialéctica, sobre todo, pero temos que pensar que o que estamos a facer aquí é en prol dos veciños, en prol do noso concello e non podemos extrapolar o debate e as discusións que podamos manter na política ao plano persoal».

corporacion-municipal-negreira-xuno21-2.png