Policía 1

O Concello de Negreira publicou no Boletín Oficial da Provincia (BOP) hoxe, as bases para a contratación do seguinte persoal laboral temporal: Tres prazas de peóns de xardinería; tres prazas de peóns de obras públicas; unha praza de peón multitarefa e unha praza de albanel para a execución de diferentes obras públicas municipais e prestación de servizos mínimos, seguindo o establecido nas bases do Programa de Integración Laboral (PIL) da Deputación da Coruña.

As contratacións terán carácter temporal por un período de 7 meses.

O prazo para a presentación de solicitudes e documentación no devandito proceso é de 5 días hábiles a contar dende o seguinte da publicación desta convocatoria no BOP (ata o 26/03/2021 incluído).

Pódese acceder ás bases e ao resto de información a través da web do Concello de Negreira (Publicacións oficiais), do BOP da Coruña do día 18 de marzo do 2021 e no taboleiro de anuncios do Concello de Negreira.

DATOS ADXUNTOS

Documentación das bases para a contratación laboral temporal