A Xunta de Galicia estableceu, que con data do xoves 21 de xaneiro, que o noso concello pase a nivel de restrición máximo. Este novo cambio supón:

- Hostalería aberta ata as 18:00 horas, e só co 50% de aforo na terraza. Pódese server comida para levar ata as 21:30 horas e o servizo de reparto ata as 00:00 horas

- Agrupacións de máximo 4 persoas non conviventes

- Feche establecementos comerciais ás 21:30 horas

- Restrinxida a mobilidade nocturna de 22:00 a 6:00 horas

- O territorio municipal queda fechado perimetralmente estando prohibido saír sen causa xustificada (laboral, escolar, administrativa, sanitaria...).

- As limitacións entran en vigor ás 00:00 do día 21 de xaneiro

Podes consultar as medidas que afectan ao nivel de restrición máximo en: www.coronavirus.sergas.gal

Dende o Concello de Negreira lémbrase á cidadanía a importancia de seguir as recomendacións das autoridades sanitarias de cara a minimizar a interacción social, realizar só as actividades esenciais e ter moi presentes as medidas como o uso correcto da máscara ou o lavado frecuente de mans.