Foto

Unha das actuacións municipais que actualmente están en fase de execución é o proxecto de saneamento e pavimentado da rúa Carballiños, na contorna das Brañas. É unha mellora deseñada polo Concello para paliar os problemas que padece a veciñanza no tocante ás augas pluviais, de cara a súa recollida e posterior conexión coa rede municipal de pluviais, evitando que vaian parar á rede de augas residuais.

O proxecto conta cun investimento de 71.663 euros, está incluido dentro do Plan de Obras e Servizos (POS + 2019), financiado con fondos da Deputación da Coruña.

Unha vez executados os traballos de saneamento que ascenden a 28.243 euros, a empresa adxudicataria procederá o pavimentado final da rúa Carballiños coa aplicación dunha nova capa de rodadura con aglomerado en quente.