FOTO ESCOLAS

O Concello de Negreira está a preparar o inicio do curso 2020/2021 das Escolas Deportivas e Culturais, que debido á pandemia da Covid-19 non poderá comezar nos prazos habituais.

A Delegación de Cultura e Deportes xa conta dende o mes de agosto dun protocolo de reapertura das instalacións deportivas e culturais, pero está á espera que a Xunta de Galicia envíe o protocolo específico para as actividades culturais e deportivas.

A intención do Concello de Negreira é a de iniciar as actividades o luns 2 novembro, sempre e cando a situación epidemiolóxica sexa favorable.

Os prazos para anotarse nas actividades irá dende o 23 de setembro ata o 23 de outubro, e faránse prioritariamente de forma telemática na web municipal.

Protocolo reapertura instalacións deportivas

Protocolo reapertura instalacións culturais