portada 41 carreira internacional negreira

Gran acollida de participación a que tivo a 41ª Carreira Internacional «A Clásica» de Negreira, un evento deportivo de alto nivel na súa carreira de 10.000 metros que centrou a atención do numeroso público presente e os espectadores que seguiron a retransmisión deportiva pola Televisión de Galicia, que ofreceu íntegra a proba da 10K.

Como era de agardar, o dominio africano foi total para definir o pódium. O keniano Peter Kariuki baixou dos 30 minutos cun tempo de 29 minutos e 19 segundos, gañando a proba e levándose un premio económico de 900 euros; seguido a 13 segundos polo seu compatriota Nehemiah Kipyegu, quen obtivo un premio de 500 euros. Ambos viñan de ser primeiro e segundo, no recente Cross Internacional de Zaragoza, ademáis de vencer na 10K de Calatayud.

Os marroquíes, Youssef Ben Hadi e Mohamed El Tahaoui, foron terceiro e cuarto, respectivamente, cun premio de 300 e 200 euros. E Alejandro Fernández –último gañador en 2019-, foi quinto (100€) e o primeiro galego en meta cun tempo de 32:57 por diante de Amador Pena, sexto. Para eles sería os premios económicos de 200 e 100 euros como mellores galegos, e Rubén Liñares sería terceiro.

A continuación chegaría a primeira atleta feminina, Joselyn Daniely Brea, no sétimo posto da xeral cun tempo de 34:23 e que levouse un premio de 900 euros. A súa irmán Edymar Daniely Brea foi segunda (500€), ocupando o posto 16 na xeral, e Sandra Mosquera, a terceira muller no posto 31 e cun premio económico de 300 euros, ao que lle sumou o de primeira galega (200€), seguida por Inés Pampín (100€), e Rocío Alvite, terceira galega e premio de 50€.

En canto á participación local, salientar que Jorge Crespo Arias e Luís Calvo, quenes entraron xuntos en meta, foron os primeiros nos postos décimo e undécimo, respectivamente. Terceiro foi Abelardo Soler. E no cadro feminino, subraiar que Alba Pérez Nieto, do Atletismo Negreira, no posto 166 foi a primeira en cruzar a liña de meta, seguida de Marta Losada (posto 262), e de María José Suárez, no posto 332 da xeral. Os tres primeiros locais obtiveron premios de 100, 50 e 40 euros, respectivamente.

Carreira 5K

O vencedor foi Daniel Álvarez que mantivo un reñido pulso co xoven Abel Vila, entrando os dous case que á par. O gañador fixo un tempo de 16 minutos e 53 segundos, sacándolle dous segundos ao seu rival. Terceiro foi Lucas Pena, a vinte segundos. E no cadro feminino, a vencedora foi Carolina Mastawesha (19.01), e segunda foi Esther Pedrosa, mentres que terceira quedou a Sub16 Daniela Rama.

No apartado local, o vencedor masculino foi Carlos Martínez Mayo, que foi oitavo cun tempo de 18:06 e Ramón Pérez, segundo, con 19:02, ambos do Atletismo Negreira. Terceiro foi Alae Elissaoui con 10:14.

Por último, no apartado feminino, salientar que a gañadora no apartado local foi Irma Oroña, posto 70 da xeral, seguida de Alba Forján (cuarta Sub16 na xeral e primeira local), e Raquel Castillo, que foi terceira sénior na xeral.

Finalmente, na terceira carreira de infantís e alevíns, destacamos o primeiro posto de Jun Sieira, do Club Atletismo Negreira, quen se impuso con total superioridade ao resto de participantes e entro usó n aliña de meta. A primeira feminina foi Paula Fernández. En benxamíns, Xoel Lires e Aitana García, foron os vencedores.

Clubes

O Atletismo Sar foi primeiro, con 302 puntos; seguido do Compostela Atletismo, con 1.510 puntos. A terceira praza foi para Ginásio Clube de Bragança, con 1.705 puntos. O premio para o centro educativo máis numeroso foi para o CEIP O Coto.

Durante a cerimonia de entrega de premios rendeuse unha pequena homenaxe ao presidente da Federación Galega de Atletismo, Isidoro Hornillos, quen deixa o cargo logo de dezaséis anos e que será sustituido por Iván Sanmartín, ata agora, delegado da FGA en Santiago, que onte participo una 5K. O alcalde de Negreira, Manuel Ángel Leis Míguez, fíxolle entrega dunha placa de agradecemento a Isidoro Hornillos.

RESULTADOS

deputacion da coruña