romanico270819

Do venres 30 de agosto ao 1 de setembro, Negreira volve ó medievo coa celebración da decimo terceira Feira do Románico que nesta ocasión contará con diferentes iniciativas por parte do concello e dos colectivos participantes.

Entre as novidades deste ano o Centro de Información a Muller de Negreira (CIM) vai a habilitar un “Punto Lila Informativo” e de acompañamento a mulleres víctimas de agresións machistas. Estará activo o sábado pola tarde e contará con monitoras especializadas que repartirán folletos informativos e material da campaña “Non a Violencia de Xénero”.

Doutra parte a Asociación de Amas de Casa de Negreira decidiu organizar un rastrillo solidario aproveitando estes días de festa para recadar aportacións de cara axudar ás familias máis necesitadas da vila.

Tamén este ano a Banda Ateneo de Negreira, participará na feira coa intención obter fondos para o intercambio musical que realizarán o curso que ven coa Banda de Astorga.

Reunión informativa.

Por parte do concello, informan de que o mércores día 28 ás nove da noite terá lugar no vello auditorio da Casa da Cultura unha reunión dirixida aos comerciantes e personas da vila que busquen acceder a postos na feira. A intención é a de indicarlle a normativa que deberán seguir para o correcto funcionamento dos postos.

Está confirmada tamén a ampliación dos horarios dos servizos de hostalería da vila nunha hora máis do que as súas licenzas permiten, para así fomentar o ambiente festivo.