Rematou o obradoiro de emprego “Xallas-Barcala-Dubra IV”, un proxecto mixto de emprego e formación subvencionado pola Consellería de Economía, Emprego e Industria e, cofinanciado polo Ministerio de Traballo, Migracións e Seguridade Social, e promovido polo Concello de Negreira, conveniado cos concellos de Santa Comba, Val do Dubra e A Baña.

O acto de clausura desenvolveuse hoxe no Auditorio do Centro Sociocultural, coa asistencia dos catro alcaldes: Manuel Ángel Leis Míguez (Negreira); David Barbeira García (Santa Comba); José Manuel Varela Ferreiro (Val do Dubra), e José Antonio Pereira Gil (A Baña), quenes estiveron acompañados polo xefe territorial da Consellería de Economía, Emprego e Industria, Isidoro Martínez Arca.

Este obradoiro de emprego foi dirixido a mellorar a ocupabilidade de 20 persoas desempregadas de ditos concellos, cinco alumnos de cada un deles, a través da súa cualificación profesional en alternancia coa adquisición de experiencia laboral mediante a realización de obras ou a prestación de servizos de utilidade pública ou interese social.

O obradoiro de emprego tivo unha duración de 9 meses no cal se impartiron 2 especialidades: Operacións auxiliares de revestimentos continuos en construción, con 12 alumnos, e Promoción turística local e información ao visitante, con 8 alumnos, impartíndose ademais formación complementaria en materia de prevención de riscos laborais, xestión empresarial, alfabetización informática, formación para a igualdade e sensibilización ambiental.

Os alumnos/as-traballadores/as da especialidade de operacións auxiliares de revestimentos continuos en construción realizaron un total de 10 actuacións, que son as seguintes:

•No concello de Negreira executouse o mantemento do local social de Covas, o mantemento do local social de Campolongo, o mantemento da fachada da Casa da Cultura e a realización de beirarrúas na zona de Campos a Pedra Mámoa.

•No concello da Baña executáronse actuacións de mellora no local social da parroquia de Corneira e actuacións de mellora no local social e antiga escola da parroquia de Ordoeste.

•No concello de Santa Comba executáronse actuacións de mellora no Centro de Formación Escola-Obradoiro do concello.

•No concello de Val do Dubra executáronse actuacións de mellora na Casa da Cultura, na gardería e no Centro de Formación do concello.

Os alumnos/as-traballadores/as da especialidade de promoción turística local e información ao visitante realizaron actuacións de promoción e divulgación turística dos catro concellos, así como labores de información ao visitante, entre as que destacan:

• Colaboración cos departamentos de Cultura dos catro concellos.

• Promoción dos catro concellos a través do programa de radio “Viaxa con nós”, en Radio Negreira 107.0 FM, así coma nas redes sociais Facebook, Instagram e Twitter.

• Creación dun banco de fotos e de fichas/inventario do patrimonio dos catro concellos.

• Elaboración de carteis promocionais do entroido de Santa Comba e Val do Dubra.

• Colaboración na presentación da XVI Festa da filloa do concello de A Baña, nas Feiras do Abril do Concello de Val do Dubra, etc.

• Planificación e organización do concurso de “receitas do entroido” e da VIII Ruta das Tapas do concello de Negreira.

• Colaboración no punto de información turística do concello de Santa e de Negreira para promocionar os catro concellos.

• Realización de visitas teatralizadas na Casa do Pozo do Concello de Santa Comba.

• Elaboración de folletos informativos dos catro concellos.