Os Concellos de Negreira e Ames organizan esta iniciativa que terá lugar este sábado 20 de xullo, e que xurdeu como unha proposta conxunta para poner en valor este enclave natural e patrimonial, que une aos dous municipios que comparten protagonismo na Pontemaceira, a porta de entrada dos peregrinos e peregrinas que percorren o Camiño de Santiago a Fisterra e Muxía.

Noites en vela 2019 comezará ás 22.30 horas co concerto de Davide Salvado e máis artistas convidados, a cuxo remate haberá o espectáculo pirotécnico, xusto despois da actuación musical e dende a emblemática ponte, sumándose aos actos programados para esa xornada pola Asociación de Veciños San Brais, que celebra a festividade do Carme cunha misa ás 13.00 horas, seguida dunha sesión vermú cos Gaiteiros de Rois, e un xantar de confraternidade baixo carpa.

Davide Salvado

Davide Salvado é un talentosos artista de música tradicional galega, e unha das principais voces de World Music de España. Actuou en World Music Expo 2014 en trío co acordeonista Santi Cribeiro e Cristian Silva, en pipas e percusión.

No 2015 publicou o seu novo disco “Lobos” composto por dez temas nos que mostraba o seu amor pola cultura e a tradición galega, unha terra que sempre leva no seu corazón. Neste disco quíxolle render unha homenaxe ao lobo, ao ser un animal típico das montañas galegas. Ten realizado xiras de concertos por toda a península, así como por Portugal e Finlandia.