concello_azul_020419.jpgO Concello de Negreira súmase por segundo ano consecutivo, á campaña de sensibilización "Light it up blue" (ilumínao de azul), unha campaña de carácter internacional pola que edificios e monumentos emblemáticos de todo o mundo tínguense de azul, en apoio e solidaridade co colectivo de persoas con Trastorno do Espectro do Autismo (TEA) e as súas familias.

A iniciativa consiste na iluminación de azul da fachada da Casa do Concello, entre as nove e as doce da noite, no Día Mundial de Concienciación sobre o Autismo.

No ano 2018 o Concello apoiou a iniciativa emprendida por Raquel Quintáns e Ainhoa Rodríguez, veciñas de Negreira, quenes promoveron o proxecto para colocar un total de 304 pictogramas en edificios e instalacións públicas de Negreira, logrando a adaptación cognitiva dos espazos mediante debuxos e a súa descrición en castelán e inglés.

#ilumínalodeazul