diadamuller2.jpgDende o Concello de Negreira queremos promover e facer ver aos nosos veciños que nós tamén nos sumamos ao movemento vencellado ao día de hoxe ca folga xeral polo Día Internacional da muller.

Hoxe e un día histórico porque, a pesar dos máis de 150 anos de loita pola igualdade, este é o segundo ano que a folga e legal, posto que a folga do ano pasado foi simbólica.

Como todos saben, o Concello de Negreira está moi vencellado ao momevento igualitario, de feito, onte día 7 de marzo, levouse a cabo a terceira gala do Premio 8 de marzo, onde este ano a homenaxeada foi Beni Castro.

O movemento feminista deixounos grandes persoaxes femininas, aquí unas poucas frases de algunas delas:

“He aprendido a aceptar el reto de hacer cosas que nunca antes he hecho. Crecer como persona y la comodidad nunca pueden coexistir juntos.” - Virginia Rometty., Directora executiva de IBM.

“Cuántas preocupaciones se pierden cuando alguien no decide ser algo, sino alguien.” -Coco Chanel., Fundadora de Chanel.

“No puedo decir si las mujeres son mejores que los hombres. Sin embargo, sí puedo decir sin dudar que no son peor.” -Golda Meir., Primeira muller ministra de Israel nada en 1898.

“La igualdad llegará cuando una mujer tonta pueda llegar tan lejos como hoy llega un hombre tonto.” -Estella Ramey., Psicóloga, endocrina e feminista.