fundacion292.jpgA Casa do Concello de Negreira acolleu hoxe a sinatura do convenio de colaboración entre a Fundación María Esperanza Rubido Romero, maila Fundación para a Protección de Discapacitados Psíquicos Comarca de Barcala, coa participación do alcalde de Negreira, Jorge Tuñas Caamaño, en calidade de presidente do Padroado da Fundación de Discapacitados Psíquicos Comarca de Barcala; do alcalde da Baña, Andrés García Cardeso, como vicepresidente, e María Jesús Forján Vieito, presidenta do Padroado da Fundación Mª Esperanza Rubido Romero, xunto con María Rosa Tuñas Hortas, directora da Fundación para a Protección de Discapacitados Psíquicos.

A Fundación María Esperanza Rubido Romero concede unha subvención anual de 10.000 euros para levar a cabo o Programa de mellora do benestar persoal e social, entre os usuarios/as da Fundación. Un programa que leva funcionando dende o pasado mes xuño ata o mes de decembro.

fundacion291.jpg

Dende a dirección da Fundación para a Protección de Discapacitados Psíquicos Comarca de Barcala, expresan o seu agradecemento á Fundación María Esperanza Rubido Romero, xa que dende o ano 2010 ven axudando coas súas aportacións para levar a cabo os programas de autonomía persoal e de mellora do benestar persoal e social.

Os obxectivos xerais do programa son:

Desenvolver as habilidades emocionais

Mellorar as relación interpersoais

Aumentar a autonomía persoal dos/as usuarios/as da Fundación

As áreas que se traballan no programa son:

Area de vida no fogar Area de educación emocional,

Área de vida na comunidade

Integración na comunidade

Área de formación laboral