O Concello de Negreira pon a disposición da veciñanza un novo servizo como é o Punto de Información Catastral (PIC), despois da autorización por parte da Dirección Xeral do Catastro.

O Punto de Información Catastral é unha oficina onde os cidadáns poden acceder á información catastral como consultas e certificacións de datos non protexidos e, que en caso de  titulares catastrais ou os seus representantes debidamente autorizados,  poderán acceder a consultas de datos catastrais protexidos relativos aos inmobles da súa titularidade.

Coa posta en marcha deste novo servizo, totalmente gratuito, búscase dar unha mellor resposta ás necesidades dos veciños e veciñas de Negreira e que desta forma non se teñan que desplazar ata outros concellos para conseguir os seus certificados.

O horario do servizo será o mesmo que o das oficinas municipais, de 08:00 a 15:00 horas, de luns a venres.