Xa podes consultar neste enlace https://goo.gl/kWmjbn o mapa en liña dos recursos turísticos do concello de Negreira.

Dende a sección de turismo do concello estamos a tirarlle proveito ás novas tecnoloxías e empezamos este ano a xeolocalizar os elementos máis senlleiros do noso concello, para facer un mapa en liña fácil de consultar e tamén de actualizar. Este mapa en lina quere recoller os sitios máis fermosos para visitar do noso concello, as rutas para percorrer, pero tamén a información básica e localización dos servicios e equipamentos do concello. Para facer máis accesible a información, agrupámola segundo varios temas: Que facer, que visitar, onde aloxarse, onde comer, onde tomar algo... así como un grupo que inclúe a información e localización dos servizos do concello, o trazado do camiño de Fisterra-Muxía e a situación das nosas parroquias.

Neste mapa en liña recollemos información útil para os que nos visiten, pero tamén para a veciñanza de Negreira que queira descubrir o noso concello. Podes activar e desactivar estes grupos de información, e deixar á vista só a información que te interese ver. Ademais podes empregar este mapa no teu móbil ou tableta, xa que o podes abrilo dende a aplicación de Google Maps e así, chegar aos sitios que te interese visitar e consultar a información asociada a cada punto, aproveitando así as capacidades de xeolocalización do teu dispositivo.

Sabemos que é un mapa incompleto, seguro que falta información, faltan fermosos sitios, recunchos singulares, historias fermosas... Para lograr facer un mapa completo e sen erros, precisamos a túa axuda. Se detectas erros ou que falta algo, por favor comunícalo no correo Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.. Integraremos a túa suxestión o antes posible.