debuxo_nadal17.jpgEste debuxo elaborado polos nenos/as da aula de Infantil de 4 anos B do CEIP O Coto, é o gañador do Concurso de cartaces de Nadal convocado anualmente polo Concello de Negreira entre os centros educativos do noso concello, e que serve para ilustrar a programación navideña 2017/18.

Dentro das actividades para a primeira fin de semana de Nadal, salientamos que este sábado 16 vaise celebrar o Belén de Cumios, un roteiro de sendeirismo ca este ano sairá ás 10:00 horas dende o Campo dá Feira cun percorrido duns dez quilómetros polo monte de Bergando e regreso a Negreira. os interesados/as deben achegarse antes da saída ó punto de partida.

Teatro

Na tarde do sábado teremos o Festival de Nadal da Escoila Municipal de Teatro, con ¨Eu tamén quixen ser do Equipo A¨, a partir das 17:30 horas, no Auditorio do Centro Sociocultural. Trátase dun festival adicado á década dos 80 con actuacións que a máis de un nos farán rememorar tempos pasados.....pois haberá ombreiras, purpurina, pelos cardados, música e moito, moito humor. Ademáis, poderemos ver un adianto da obra do grupo de maiores que están a preparar para o 2018: "E ti de quen ves sendo?".

Festival de Nadal

O XXVII Gran Festival do Nadal celébrase o domingo 17 de decembro, dende as seis da tarde no Auditorio do Centro Sociocultural, e incluirá ao seu remate, unha chocolatada para tódolos asistentes, nunha iniciativa conxunta do Concello e maila Sociedade Cultural e Folclórica Veiga do Cotón.

cartelfestivalnadal07.jpg