pres_desfibrila2.jpgO desfibrilador externo semiautomático (DESA) está deseñado para aqueles casos de parada cardíaca que suceden fóra dos centros hospitalarios, xa que o seu sinxelo uso fai que o persoal non médico póidao manexar con seguridade e eficacia, seguindo as instrucións de uso que o desfibrilador indica en cada paso.

O DEA vainos a orientar e axudar nas situacións de urxencia vital. Cando o colocamos na vítima realiza a valoración da actividade do corazón e indicaranos claramente que accións debemos realizar. Son ordes sinxelas, directas e orientadoras, axudando aos primeiros intervintes a realizar a reanimación con éxito.

O Concello de Negreira acaba de adquirir dous equipos para a súa instalación en instalacións deportivas municipais. Un deles vai a estar dispoñible no Campo de fútbol municipal de Cepelo, e o outro, no Pavillón municipal de Pedra Mámoa, uníndose ao xa existente no Campo de fútbol Jesús García Calvo.

De cara ao seu correcto manexo, o Concello ven de levar a cabo un curso impartido por persoal da empresa Caryosa entre persoal do Concello como o encargado de instalacións deportivas e un coordinador da área de Deportes, así como entre responsables de clubes deportivos coa participación de: Clube de Tenis; Asociación Deportiva Nicrariense e Sociedade Deportiva Negreira, ademáis de monitores da Escola Deportiva de Fútbol Sala.