Foto espazo seguro

“Unha mirada hacia a diversidade funcional: Espazo seguro”, é un proxecto no que se inscribe a iniciativa de conformar espazos seguros, dentro dos concellos de Val do Dubra e Negreira, a través da Asociación Xanela, e do Servizo de Atención Temperá (SAT), da agrupación de concellos de Negreira e Val do Dubra, orientado a visibilizar e sensibilizar sobre a diversidade funcional, a través dun díptico onde explícase o seu obxetivo entre o tecido empresarial de Negreira.

En qué consisten os espazos seguros? Trátase de, mediante a difusión de información, sensibilizar e concienciar a toda a cidadanía sobre a diversidade funcional. Espacio Seguro componse dun punto de encontro situado no Concello, que se empregará como referencia cando unha persoa se sinta desorientada ou perdida, e en segundo lugar, puntos de axuda, que serán distintos locais e establecementos participantes no proxecto.

Os participantes colocarán unha pegatina no escaparate, onde se perciben as palabras: “Espazo seguro”. Isto indica, que ese establecemento ten conciencia sobre o que é a diversidade funcional e que será, coma o propio nome do proxecto indica, un espazo seguro para as persoas con diversidade funcional, tanto en caso de necesidade como á hora de realizar unha comptra no seu día a día.

Polo tanto, a finalidade do proxecto é xerar espazos adaptados ás necesidades das persoas con diversidade funcional, fomentando que se sintan seguras e cómodas á hora de desenvolverse na comunidade. Para iso, proporcionase unha microinformación onde se plasman pequenas recomendacións sobre cómo actuar ante a diversidade funcional. Por exemplo, adoptar un tono de voz claro e sosegado, e conformar un espazo tranquilo sin subestimar as capacidades da persoa.

Os membros da Asociación Xanela iran polos diferentes locais e comercios presentando o proxecto de espazo seguro, e proporcionando un folleto que explica visualmente o proxecto e da pegatina que dará visibilidade.