Sométese a información pública a solicitude de declaración de utilidade pública, da urxente ocupación de bens e dereitos afectados polo proxecto LAT 132kV SET do parque eólico Troitomil ao parque eólico Banzas, coa SET colectora de Lousame, que afecta aos concellos da Baña e Negreira, tralo acordó do 8 de setembro de 2022 da Xefatura Territorial da Coruña da Vicepresidencia Primeira e Consellería de Economía, Industria e Innovación.

O promotor é a empresa Green Capital Power, S.L., e o proxecto cun orzamento de execución de 1.982.045,17 € conta cun prazo de execución de seis meses.

As alegacións pódense presentar nun prazo de 30 días, a contar dende o día seguinte ao da última publicación deste acordo no Diario Oficial de Galicia, e que comeza a partir do martes, día 4 de outubro de 2022. Toda a documentación do proxecto pódese consultar no Concello de Negreira, o una web da Vicepresidencia Primeira e Consellería de Economía, Industria e Innovación, a través da seguinte ligazón:

Attachments:
Download this file (Acordo LAT.pdf)Acordo LAT.pdf