O obxectivo principal desta iniciativa, do Servizo de Voluntariado Social do Concello, é convocar á veciñanza do concello a doar ordenadores e outros equipos informáticos portátiles en desuso, para que poidan ser recuperados para o seu emprego durante o curso virtual.
O Concello garante a eliminación dos datos que puidesen conter os equipos cedidos. Para obter máis información ou para realizar doazóns, cómpre acudir á Oficina de Voluntariado do Concello, ou chamar ao teléfono 664 074 674.
O servizo de Atención Temperá dos concellos de Negreira e Val do Dubra celebrou esta mañá, no Auditorio da Casa da Cultura, un pequeno acto coas familias dos rapaces e rapazas usuarias da unidade, que atende a vinte sete nenos e nenas de entre cero e seis anos en Negreira.
As traballadoras do servizo fixeron presentación dun breve vídeo que recompila varias das metodoloxías empregadas para atender á rapazada, ademais de repartir uns pequenos obsequios aos nenos e nenas. Con este acto, a unidade comeza un período de descanso ata o vindeiro mes de setembro, cando retomarán a súa actividade.
O servizo de Atención Temperá, ofrecido grazas ao convenio dos concellos de Negreira e Val do Dubra, realiza un traballo de diagnose e valoración de diversas dificultades ou trastornos de desenvolvemento en rapazas e rapaces de entre 0 e 6 anos. A unidade está integrada por profesionais da pedagoxía, psicoloxía, logopedia e fisioterapia, que traballan co fin de mellorar as capacidades comunicativas, psicomotrices e cognitivas dos nenos e nenas suxeitas ao programa.
A actividade do servizo desenvólvese de luns a mércores no edificio do antigo instituto de Negreira, na rúa de Castelao, e os xoves e venres, no Val do Dubra. A unidade permite que a rapazada que necesita desta atención non teña que pasar polas instalacións do Hospital Clínico Universitario de Santiago de Compostela, que os deriva directamente ao seu servizo local de referencia.
O Concello de Negreira informa de que a empresa ENEL, a concesionaria do parque eólico de Corzán, acometerá a xestión da biomasa da zona ocupada polas súas instalacións, é dicir, as pistas de acceso ao parque e as franxas perimetrais de cada un dos aeroxeradores. O concello foi notificado dunha acta dirixida a administradora dende a Consellería de Medio Rural, na que se recorda a obriga de manter as súas instalacións en bo estado.
Esta obriga está recollida na lei 3/2007 do 9 de abril, no seu artigo 20 bis, de Prevención e Defensa contra os Incendios Forestais de Galicia, a cal establece que, “nas instalacións de produción de enerxía eléctrica eólica deberá xestionarse a biomasa na superficie afectada de pleno dominio e voo, de acordo co establecido no Plan sectorial eólico de Galicia, ao redor de cada aeroxerador de produción de enerxía eólica instalado.
Así mesmo, nos camiños interiores das ditas instalacións a xestión da biomasa vexetal, no estrato arbustivo e subarbustivo, farase nos cinco metros dende a aresta exterior do camiño. Neste último suposto, non se esixirá a retirada de árbores das especies sinaladas na disposición terceira.
A xestión da biomasa nas instalacións comezará nos próximos días tal e como obriga a lei mencionada anteriormente. Para calquera problema que poidan atopar os propietarios e propietarias das parcelas, poden poñerse en contacto co responsable do parque eólico, Fran, no número 672 376 186.
A Corporación municipal de Negreira gardou un minuto de silencio como acto de rexeitamento de todo tipo de violencia tralo asasinato do mozo Samuel Luiz, na cidade da Coruña.
Os concelleiros e concelleiras expresaron a súa repulsa pola morte de Samuel ao rematar a sesión plenaria celebrada este luns 12 de xullo na Casa do Concello.
A Corporación Municipal de Negreira celebrará o luns, día 12 de xullo, ás 21:00 horas, unha sesión do Pleno, con carácter ordinario, conforme á seguinte orde do día:
1º.- Aprobación, se procede, das actas seguintes:
- Acta da sesión extraordinaria de data 12 de abril de 2021.
- Acta da sesión ordinaria de data 10 de maio de 2021.
- Acta da sesión extraordinaria de data 7 de xuño de 2021.
2º.- Dar conta dos Decretos de Alcaldía emitidos dende o último Pleno Ordinario: do nº 77/2021 ó nº 204/2021, ambos inclusive.
3º.- Dar conta das resolucións de alcaldía sobre nomeamento de Concelleira de Educación e Sanidade, Tenente de Alcalde, e membro da Xunta de Goberno Local.
4º.- Festividades locais 2022.
5º.- Incorporación de ben ao Inventario Municipal.
6º.- POS + 2019.- Ratificación, se procede, do Decreto de Alcaldía nº 167/2021, de data 19 de maio de 2021.
7º.- POS +COMPLEMENTARIO/2021.- Ratificacion, se procede, dos Decretos de Alcaldía nº 163/2021, de data 14 de maio de 2021 e nº171/2021, de data 27 de maio de 2021.
8º.- POS +COMPLEMENTARIO/2021.- Ratificacion, se procede, dos Decretos de Alcaldía nº 165/2021, de data 18 de maio de 2021 e nº174/2021, de data 1 de xuño de 2021.
9º.- Aprobación inicial, se procede, do Regulamento e Manual de identidade visual corporativa.
10º.- Aprobación provisional, se procede, da modificación da ordenanza fiscal reguladora da taxa pola recollida de lixo.
11º.- Orzamento municipal exercicio 2021.
12.- Proposta de acordo que formula o Grupo Municipal do P.P relativa a determinadas actuacións a realizar na Barquiña
Páxina 53 de 256