O Servizo de Voluntariado do Concello de Negreira lanza a súa campaña solidaria de Nadal, para que ningún neno ou nena de Negreira, quede sen o seu agasallo dos Reis Magos, baixo o lema: "Por un Nadal sen diferenzas".

A participación é moi sinxela e anónima. No mes de decembro recibirás no teu e-mail unha carta na que unha nena ou neno, pedirá varios agasallos, dos que mercarás só un, dun valor igual ou inferior a 30 euros.

As persoas interesadas en colaborar coa campaña do Voluntariado Social poden informarse na oficicina do Voluntariado, na pranta baixa da Casa do Concello, ou ben no número de teléfono: 664 074 674, ou no seguinte enderezo electrónico: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.