Este martes visitou o noso concello Roberto García Fernández, xefe do Servizo Provincial de Deportes de A Coruña, dependente da Secretaría Xeral para o Deporte da Xunta de Galicia, a fin de coñecer de primeira man, o proxecto para construir un módulo de atletismo no Complexo Deportivo Municipal de Pedra Mámoa, composto por 5 rúas de velocidade, un foso para salto de lonxitude e unha zona de lanzamento.

Neste encontro participaron o alcalde, Manuel Ángel Leis Míguez; o portavoz do Partido Popular, Rubén Suárez Carballo; a concelleira do PP, María José Carballo Villar, e mailo presidente do Club Atletismo Negreira, José Manuel García Estévez.

Roberto García acolleu favorablemente a iniciativa para dotar aos deportistas locais dunhas instalacións acorde aos tempos e necesidades tralos importantes logros deportivos acadados nos últimos anos coa consecución de campionatos de Galicia e de España.

Agardamos que a boa colaboración entre administracións permita facer realidade un proxecto “ilusionante” para os xóvenes e veciñanza en xeral que practica o deporte no noso municipio e da comarca.