Negreira continúa no grupo de concellos con menos de sete casos activos durante os últimos sete días, segundo reflexa a última actualización de datos da Consellería de Sanidade, con data do 22 de outubro.

O Concello informa de que o número de casos activos de Covid19 en Negreira é a día de hoxe, e segundo datos aportados polas autoridades sanitarias, de 4 casos, detectados a través das probas PCR que Sanidade está a facer entre a poboación.

Sendo moi positiva a evolución á baixa, lémbrase á cidadanía a importancia de manter as medidas de protección como evitar o contacto masivo e mailo uso de máscara en todos os ámbitos, con especial chamamento nas xuntanzas de amizades e familiares que dende este xoves 22 de outubro, quedan limitadas a grupos dun máximo de cinco persoas.

Cómpre lembrar que entre todos e todas debemos apelar á responsabilidade individual para conter o avance do novo virus e así, evitar a súa propagación entre a cidadanía.