O Concello de Negreira, a través dun bando de Alcaldía, procede a facer público o peche de instalacións como os parques infantís, as instalacións deportivas ao aire libre, a piscina exterior e maila Casa da Cultura e o Centro Sociocultural, a raíz da detención dun aumento dos casos de infección producidos polo coronavirus (COVID-19), no noso concello e co fin de evitar un maior aumento dos mesmos, a Alcaldía considera necesario adoptar unha serie de medidas.

Cando o peche de instalacións municipais, o Concello tamén suspende as actividades de conciliación como o campamento urbano Respira e mailos obradoiros Diververán, que remataban este luns 31 de agosto. Por conseguinte, tamen se suspenden tódalas actividades culturais ata o novo aviso.

O Concello de Negreira quere lembrar a toda a veciñanza que é imprescindible cumprir coas recomendacións das autoridades sanitarias para previr e frear a transmisión da Covid-19.

Attachments:
Download this file (BANDO.pdf)BANDO.pdf