O Concello de Negreira presenta unha programación das Letras Galegas adaptada a nova situación, con varias propostas para todos os públicos a través das nosas redes sociais.

Na semana adicada ó escritor Ricardo Carvalho Calero, a Delegación de Cultura deseñou unha serie de propostas que botarán a andar coa actuación musical de "Mamá Cabra" o venres 15 de maio, ás 19:00 horas dende o Facebook do Concello de Negreira.

Mamá Cabra

É un grupo de música infantil galego que iniciou a súa andadura no ano 2000. Dende entón editou oito traballos, tres de eles na Editorial Galaxia. O resultado de unir os temas más pegadizos de cada un deles é o recopilatorio Deveribés (un xogo de palabras, algo así como o mellor do mellor, “the very best”).

Os seus espectáculos musicais son moi participativos e a súa música é divertida e incorpora valores didácticos, como a adquisición de hábitos saudables, o desenvolvemento das capacidades psicomotrices a través do baile e os movementos coordinados. Os ritmos modernos (rock, pop, funk…) dotan a Mamá Cabra dun especial atractivo que seduce, desde hace máis de dez años, a miles de nenos e nenas, e as súas familias.
A idea orixinal naceu de Gloria Mosquera Roel, que preparaba cancións para as súas clases de educación musical.

Regueifas na rede

O sábado 16 ás 20:00 horas teremos no Facebook do Concello, a proposta de Alba María co reto de realizar "regueifas" sobre Carvalho Calero e colgalas nas RRSS.

¿Que é unha regueifa?

A regueifa é un desafío oral improvisado en verso cunha orixe que, debido ao seu carácter basicamente oral, se perde na noite dos tempos. A súa referencia máis próxima a nós di que durante o banquete das vodas campesiñas era tradición que a parella ou a madriña dos acabados de casar puxese a disposición dos que non foran convidados á celebración un bolo de pan chamado “regueifa”. Ademais, a maneira de ver quen era a persoa á que lle cabía o honor de repartir a regueifa, molete ou biscachón entre os presentes era retarse dialecticamente entre elrs, en verso, meténdose uns con outros, cos contraentes ou cos familiares destes, para ver quen facía gala do maior enxeño e mordacidade.

O desafio da nosa convidada, Alba María, é o de animar a que a xente grave unha regueifa sobre Carballo Calero e o poda compartir nas redes.

Os versos, que deberán tratar sobre partes da obra de Carballo Calero, deberanse etiquetar como: #regueifalleaCarvalhoCalero.

Actuación de Patricia Iglesias

Xa para o domingo 17 de maio propio día das Letras Galegas, presentamos unha actuación musical a cargo de Patricia Iglesias, ás 13:30 horas de novo no Facebook do Concello de Negreira.

Patricia Iglesias é unha cantante afincada en Negreira e cunha dilatada carreira musical. Formou parte de orquestras como Compostela (onde estivo tempadas), Marimba, Canadá, así como no Dúo Meigas do Son.

Na actualidade, a solista forma parte do elenco do espectáculo de Roi Casal "Son Galego Son Cubano", que xiran por todo o mundo.

Certame de poesía Ardeiro

O Día das Letras Galegas ábrese o prazo do Certame de Poesía Xosé M. López Ardeiro, que este ano chega a novena edición.

O pasado ano o gañador foi o noiés Manuel López Rodríguez, nun certame que xa se consolidou como un dos máis importantes concursos de poesía galegos, que rinde homenaxe o ilustre poeta Logrosán.

Dende o 17 de maio ata o 3 de decembro de 2020, poderán presentarse os traballos.