O presidente da Asociación ¨Los pueblos más bonitos de España¨, Francisco Mestre, entregou hoxe en Fitur, o diploma que acredita que A Ponte Maceira xa forma parte da rede, e que recolleu o o alcalde, Manuel Ángel Leis Míguez, nun acto institucional no que interviu a vicepresidenta da Transición Ecolóxica e Reto Demográfico, do Goberno de España, Teresa Ribera, xunto coa presentación do vídeo das 15 novas localidades que entraron a formar parte no 2020 da asociación, na que se inclúe como terceiro pobo de Galicia e, o primeiro da provincia da Coruña, á localidade de A Ponte Maceira.

Este recoñecemento, que por suposto, dará unha maior visibilidade a esta contorna natural e paisaxística do noso concello, supoñerá unha adecuada sinalización do pobo, ademáis de entrar na guía dos pobos 2020 que se distribúe, en inglés e castelán.

A Ponte Maceira sumouse este 2020 a un conxunto de pobos recoñecidos como xoias patrimoniais de España e do que xa forman parte Mondoñedo e Castro Caldelas, polo que a nosa localidade, é xa a terceira de Galicia.

O alcalde Manuel Ángel Leis estivo acompañado polo concelleiro de Comercio, Turismo e Industria, Juan Plata Barbazán, e durante a súa visita a Fitur, puido fotagrafarse xunto ao presidente do Goberno de España, Pedro Sánchez Pérez-Castejón.