O Concello de Negreira, a través do Centro de Información á Muller (CIM), promove o seu primeiro Concurso Fotográfico, que pretende reivindicar o papel da muller. Así, o obxectivo é facer partícipes ás persoas que fagan chegar as súas instantáneas, nas que as mulleres deben ter un papel protagonista.

Informámos que hai de prazo ata o día 20 de novembro do 2019 (ata as 23.59 horas) para a entrega de imaxes. A publicación do fallo do xurado será o 22 de novembro e, a notificación dos resultados farase pública na web: www.concellodenegreira.gal.

Premios

- Primeiro premio para a categoría de Maiores (de 18 anos en diante): Cámara de fotografía instantánea.

- Primeiro premio para a categoría de Rapazada (menos de 18 anos): Cámara deportiva.

Consulta aquí as bases do I Concurso Fotográfico Concello de Negreira e descarga a autorización para menores e maila ficha de inscrición, na web municipal.

Datos adxuntos