O Concello de Negreira informa que xa están en marcha as clases da Escola de Adultos, dependente do instituto San Clemente, de Santiago, para o cal permanece aberta a matrícula para a obtención do título da Educación Secundaria de Adultos (ESA).

As clases teñen lugar todos os mércores na Casa da Cultura. Os únicos requisitos é ter cumpridos os 18 anos de idade antes de rematar o presente ano 2019, ou menores de 18 anos con contrato de traballo.

Lembramos que son moitas as empresas que exisen o título da ESA para a contratación dos seus empregados/as, polo que é unha opción para retomar os estudos e abrir unha nova vía de máis posibilidades.

Para maior información e inscricións, no Departamento de Orientación do Concello de Negreira, ou no número de teléfono: 611 083 482.