O Concello de Negreira informa que co gallo da celebración este sábado 24 de xuño, da V Volta Ciclista ¨Concello de Negreira¨, entrre as 16:00 e as 21:00 horas, permanecerán cortadas ao tráfico as seguintes rúas:

Avenida das Brañas; Real Club Deportivo da Coruña; Xosé M. López Ardeiro; Castelao; Teresa Fabeiro Caamaño; rúa do Tambre e Camiño Vello (só un carril na confluencia coa avenida das Brañas).

Polo tanto, e para que o citado evento deportivo se desenvolva con normalidade e a máxima seguridade, solicítase a colaboración veciñal facendo o menor uso posible dos vehículos particulares durante o desenvolvemento da proba.

Dende a Alcaldía de Negreira pregan desculpas polas molestias que se poidan ocasionar.