O Concello de Negreira informa que con motivo dos traballos de revisión catastral no noso concello, e a fin de obter a maior información de cómo lles vai a afectar a actualización levada a cabo polo Catastro, ademais de resolver dúbidas e asesorar ante  as posibles reclamacións que a cidadanía poida presentar ante o Catastro e para o cal disporán de impresos, sinálanse as seguintes datas e horarios de atención ó público por parte do persoal da empresa Serteco Ingeniería, encargada dos traballos de revisión catastral en Negreira, no Punto de información catastral instalado na Casa da Cultura.

Datas: Luns 15, xoves 18 e venres 19 de maio.

Horario: De 9:00 a 14:00, e de 16:00 a 18:00 horas.

Lugar: Aula Informática (1ª pranta).

O Concello de Negreira informa que no suposto de non ser suficientes os días de atención á veciñanza, este servizo atendido por dous técnicos será ampliado a máis xornadas.