Catro xóvenes deportistas de Negreira clasificáronse para participar na Fase Provincial de Campo a través escolar, do programa Xogade da Xunta de Galicia que terá lugar, o sábado día 18 de febreiro, na localidade de A Pobra do Caramiñal, logo de terse celebrado o pasado venres a Fase Intercomarcal no circuito do parque Horta do Muiño, na Serra de Outes.

Polo Colexio de O Coto acadaron a súa clasificación: Bilal Kouaou, oitavo na proba de Benxamín masculino e, Daniel Forján Costa, cuarto na proba de Alevín masculino.

Pola Escola Municipal de Atletismo clasificáronse en categoría Cadete femenina: Violeta Pérez Barbazán e Alba Pérez Nieto, quinta e sexta, respectivamente.

Noraboa a todos eles/as e desexámoslles o mellor para a cita coa Fase Provincial, na que tamén participará o equipo Cadete feminino do CPI San Vicente, de A Baña, integrado por Sara Lougzili, Paula Paredes segunda e terceira, respectivamente, xunto a Zaira Blanco Rial.