Este venres 27 de xaneiro celébrase no parque Horta do Muiño, a carón do río Tines, na Serra de Outes, a Fase Intercomarcal de campo a través escolar, do programa Xogade e, valedeira para a Fase Provincial. O noso concello parte cunha ampla representación de xóvenes corredores de categorías benxamín, alevín, infantil e cadete, pertencentes a súa meirande parte ó CEIP O Coto, ademáis da Escola Municipal de Atletismo, clasificados na Fase Comarcal celebrada o pasado día 19 deste mes na Baña.

Horarios e distancias

A retirada de dorsais poderáse facer o mesmo día dende as 11:00 horas, ou unha hora antes do comezo das probas. Os horarios son orientativos, podéndose adiantar segundo se vaian celebrando as distintas probas.

O finalizaren as carreiras, farase entrega de medallas (os 3 primeiros individuais), trofeos para os 3 primeiros equipos  e medallas para os 6 integrantes dos equipos que cheguen entre os 3 primeiros de cada categoria.

Vestiarios

Estarán a disposición de todos os participantes no Pavillón Polideportivo de Outes, a onde haberá servizo de buses para trasladalos cada 10 minutos, despois do remate de cada carreira.