Este domingo celébrase a vixésimo sexta edición do Gran Festival do Nadal, en Negreira, baixo a dirección de Manuel Figueira e a organización conxunta do Concello e maila Sociedadde Cultural e Folclórica Veiga do Cotón, cuxo inicio está fixado para as seis da tarde no Auditorio do Centro Sociocultural.

Trátase dunha das citas máis carismáticas da programación de Nadalo, a cal conta coa participación desinteresada de asociacións, clubes, escolas municipais e artistas quenes mostrarán as súas habilidades enriba do escenario. A entrada é de balde, até compretar o aforo existente.

Este vai sela orde de actuacións:

1)   Banda Ateneo Musical de Negreira, con Xota Feiticeira, Pepa e Muiñeira de Chantada, coa dirección de Raúl Martín Niñerola.

2)   Escola Municipal de Baile Galego, con Muiñeira Redonda e Danza das patelas.

3)   Academia English Wonderland de Negreira, con Happy Christmas, coa dirección de Susana Salvante.

4)   Club kárate Akai Ryu, cunha exhibición de catas, coa dirección de Ainhoa Rodríguez.

5)   Escola Municipal de Pandeireta, con Chiqui Chiqui de Lourido, coa dirección de Sonia Nieto.

Entrega de agasallos aos grupos participantes

6)   Break Dance con Vella Escola, de Noia. 1º pase. Dirixe Raúl Asensi.

7)   Alejandro García (pianista), con Minueto de Sonata KV 282 e Nocturno Opus 72.

8)   Escola Municipal de Ximnasia Rítmica, coa actuación de Valería Torreira, campiona galega de conxunto 2016 en categoría infantil promoción e, de Alba Varela, campiona provincial e cuarta no Campionato Galego 2016. Dirixe María Fernández.

9)   Grupo de Danzas Tradicionais Veiga do Cotón, con Muiñeira carballesa e Muiñeira de Zas.

10)  Break Dance con Vella Escola, de Noia. 2º pase.