SMART. Como un teléfono intelixente pode convertirte nun idiota, é un espectáculo de Antón Coucheiro que está actualmente en fase de creación, polo que en agradecemento ó Concello de Negreira pola cesión do espazo do Auditorio municipal para unha residencia técnica de tres semanas, o venres día 18 de marzo realizarase eiquí, unha mostra aberta ó público no que o director amosará o proceso de creación do espectáculo no que se atopa a producción. Será a partir das 21:00 horas e con entrada de balde até compretar o aforo dispoñible.

SINOPSE

Trátase dunha comedia sen palabras arredor do mundo das aplicacións móviles. Onde a óptica absurda do clown entra de cheo na era dixital. Unha sátira social sobre o noso comportamento fronte a tecnoloxía.

Tres pallasas adictas ao seu smartphone acuden a unha convocatoria para probar unha nova e misteriosa aplicación. Apegadas aos seus teléfonos, entran en pánico cando quedan sen eles, pero depois terán que aprender a relacionarse de novo analóxicamente. Unha historia de descubrimento e de amizade, nunha época de máxima conectividade coa rede e absoluta desconexión no persoal.

Redes sociais, paos de selfie, soños de apps, zonas sen WiFi, coros de ringtones, cubos táctiles, habitacións feitas con videomaping, diálogos de emoticonos e pallasas. Benvidas a SMART, un universo delirante onde os teléfonos son máis intelixentes que as persoas.

Dramaturxia e dirección: Antón Coucheiro

Pallasas: Natalia Outeiro, Marta Iglesias, Akira Valero

Luz e videomapping: Dani Pais

Son: Túlio Rosendo

Vestiario: Olalla Tesouro

Auxiliar de producción e fotos: Eva Trinhanes

Auxiliar de produción: Alfonso Medina

Xénero: Comedia xestual, clown

Público: Todos

Duración: 65 minutos

Espectáculo financiado coa axuda á producción escénica da Axencia Galega das Industrias Culturais (AGADIC), e co apoio de Culturactiva. Coa colaboración co Centro Sociocultural de Fontiñas e mailo Concello de Negreira.