¿Qué teñen en común e qué as diferencia, a unha ama de casa, a unha emprendedora dunha empresa artesanal, a unha gandeira dunha explotación familiar ou, a unha concelleira dun Concello coma o noso?

¿Cómo se organizan estas cando ademáis (ou por riba de todo) son esposas e nais de familia? ¿Cal é o papel actual da muller na sociedade? ¿Cales consideran que son os atracos principais por parte desta? ¿Existen ou se deberían erradicar certos tópicos machistas?

Todas estas cuestións e máis, abordadas por catro mulleres do noso concello, nunha tertulia de Radio Negreira co gallo do 8 de marzo, o Día Internacional da Muller, cuxo lema neste 2016 é: Por un planeta 50-50 en 2030: Deamos o paso para a igualdade de xénero.

Fálannos: María Jesús Veiga Hortas, primeira tenente de alcalde e concelleira de Educación e Servizos Sociais do Goberno Municipal; María Teresa Álvarez Pombo, nai e emprendedora dunha empresa artesanal; Vanessa Ruza Martínez, nai e gandeira dunha explotación familiar, e Isabel López Miguens, nai e ama de casa.

A observancia das Nacións Unidas reflexiona sobre cómo acelerar a Axenda 2030 para o desenvolvemento sostible para impulsar a aplicación dos novos Obxectivos de Desenvolvemento Sostible.

Non hau dúbida de que ao longo da historia, as mulleres fixeron aportes extraordinarios á sociedade. Algúns son moi coñecidos, outros menos, pero todos foron precursores e igualmente, craves e importantes para o avance da sociedade.

Escoita a tertulia do 8 de marzo. PLAY