O Alcalde-Presidente do Concello de Negreira, Manuel Ángel Leis Míguez, quere mandarvos unha forte aperta nestas datas tan especiais e desexarvos a todas e todos, unhas boas festas en nome de toda a Corporación municipal.

Estimados veciñ@s. Aproveito para felicitarvos este Nadal e desexarvos unhas felices festas e un próspero ano novo. Darvos as gracias por todo o esforzo que fixechedes dende aquel 13 de marzo, e animarvos a que seguidades loitando xa que moi pronto, poderemos volver a facer unha vida normal e segura, abrazar os nosos seres queridos e facer todo aquel proxecto que por mor deste virus tivemos que suspender.

Foi un ano dificil, duro, na que perdemos a seres queridos, ilusions e a veces a esperanza era moi efímera. Por iso, estas verbas son para darvos forza, animarvos a non perder a ilusion e que recuperedes da mellor maneira posible, a alegria nestas festas.

Polo tanto, dende aquí, pedirvos unha vez máis precaución, responsabilidade, e bo facer. Un último esforzo para que pronto poidamos volver a nova normalidade, renacer con mais ilusión que nunca, deixando que o 2020 quede o mais alonxado posible das nosas mentes e corazón. Saúde e sorte para tod@s.

Felices festas!