A Fundación Mª Esperanza Rubido Romero efectúa unha achega de 3.000 euros para a contratación dunha profesional para levar a cabo o Programa de mellora de benestar persoal e social neste ano que estivo adaptado á actual situación sociosanitaria por mor da pandemia sanitaria da Covid19.

Os obxectivos deste programa foron mellorar as habilidades na área de vida no fogar, aumentar a autonomía persoal das persoas usuarias da fundación, así como identificar e expresar as emocións.

Dende a Fundación para a Protección de Discapacitados Psíquicos "Comarca de Barcala", agradecen a colaboración da Fundación Mª Esperanza Rubido Romero debido a que a súa situación é preocupante, xa que levan acarreando problemas económicos durante estes últimos anos.

No acto de sinatura participaron hoxe, o alcalde de Negreira, Manuel Ángel Leis Míguez, en calidade de presidente do Padroado da Fundación para a Protección de Discapacitados Psíquicos Comarca de Barcala, xunto con José María Varela Rial, preesidente da Fundación Mª Esperanza Rubido Romero, e mailo vicepresidente da Fundación e alcalde do Concello da Baña, José Antonio Pereira Gil.

Manuel Ángel Leis agradeceu esta colaboración anual, dada a importancia que ten para a Fundación "pola situación económica que está atravesando nos últimos anos, e sobre todo, a colaboración que estamos prestando os concellos de Negreira e A Baña" para manter a actividade.

Pola súa banda, José María Varela sinalou que a entidade barcalesa "ten preferencia fronte a outras posibles axudas que poidamos dar".